Klantigt!

Jag är en klant!! Jag kollade mina korttransaktioner och såg att Taxi Stockholm dragit pengar 09-05-27. Det var ju igår. Jag åkte inte taxi igår och absolut inte i Stockholm. Jag ringer och spärrar mitt kort. Sedan kollar jag igen, lite mer noggrant. Pengarna drogs igår, men transaktionsdatumet var 09-02-27. Det var när jag och Lani var i Stockholm. Men hur kommer det sig att dom drar pengarna tre månader efter att man dragit kortet? Nu har jag iaf ett spärrat kort och får snällt vänta på ett nytt. Great!

Hela min kropp har träningsvärk efter gårdagens hårdkörning. Snart ska jag och Johanna på spinning. Det är skönt att mjuka upp musklerna lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0