Lani flyttar in

Den här helgen har Lani bott hos mig och vi har haft det så trevligt. I fredags såg vi hockeyn först och somnade sedan framför en film. I lördags hände det inte mycket innan vi på eftermiddagen började göra oss iordning inför kvällens äventyr.

Vi startade upp kvällen med förfest hos Linnéa och Mats. Det var mycket trevligt. Vid tolvsnåret tog taxin oss in till stan. Jag och Lani hade en varsin cider i handen och en polis bad oss slänga dom. Dum som jag var tänkte jag inte utan tog  en klunk på väg till papperskorgen innan jag slängde burken. Den klunken blev den dyraste klunken jag någonsin druckit. 500 spänn i böter kostade den mig!! Efter detta gick vi in på Ankan och dansade så att tiden flög iväg.

Jag har haft bättre dagar än idag kan jag lova. Jag lyckades ändå ta mig iväg på skivstång/kondition på friskis med Anna och Johanna. Det var knappt, men jag överlevde. Nu ska jag förbereda mig lite inför ett seminarium imorgon och kanske titta lite på VM-finalen!

Take care!



Kommentarer
Postat av: Lani

Tack för världens mysigaste helg camil :D

2009-05-11 @ 15:54:53
URL: http://linneaclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0