Ro utan åror

Idag fyller min barndomsvän Therese 22 år. GRATTIS på födelsedagen Tärs!

Igår testade jag och Johanna spin/puls. Det var riktigt kul. Man har en pulsklocka och ser sin puls hela tiden, sedan ska man komma upp i olika fält. Jag hade dock ställt in min maxpuls alldeles för lågt, så så värst jobbigt blev det inte.

Idag är jag ledig och har iaf gjort lite nytta. Jag har läst och granskat en artikel som vi ska gå igenom imorgon och läst ut en skönlitterär bok. Jag läste "Ro utan åror" som är skriven av Ulla-Carin Lindquist, nyhetsuppläsaren som fick ALS och dog för några år sedan. Jätte intressant och lättläst bok som jag starkt rekommenderar er att läsa.

Ikväll blir det step up på Friskis. Jag hade aldrig trott att det skulle vara något för mig, men det är så himla kul!



Kommentarer
Postat av: täärs:D

OJ detta hade jag ej sett:) men tac k för gratulationen cääämil min gamle vän:D

2009-05-21 @ 19:36:37
URL: http://terrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0