Saturday

Igår hade jag tenta i läkemedelsräkning. Man måste ha alla rätt och förra gången hade jag ett slarvfel. Hoppas på andra gången gillt nu, för det kändes som att det gick bra (det gjorde det iofs förra gången också...). Gårdagskvällen spenderade jag hos Linnéa. Vi bakade kakor och jag fixade hennes naglar. Nice blev det!!



Nu känner jag mig så duktig. Jag har varit uppe en timme och pluggat och fått jättemycket gjort. Ska skriva en liten sak till bara, sedan kan jag slappna av och ta helgen. Jag ska inleda min helg med en joggingrunda i det fina vädret tänkte jag.

Ikväll blir det party!!

Ha en bra lördag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sjuk osnygg bild den där sista du. Nu ses vi om 3 veckor !

2009-05-16 @ 12:05:52
URL: http://matildawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0