Krångel, bullbak och tentaplugg!

Jag skrev det längsta inlägget på länge igår kväll, men tror ni inte att det börjar krångla då? Jag loggades ut, det gick inte att logga in igen och nu är inlägget borta. Great!

Nu är det tentaplugg som gäller för min del. Jag har tenta på måndag, så fram tills dess får man väl säga hej så länge till livet. Jag har fått tillbaka tentorna jag gjorde för några veckor sedan. Det gick bra den här gången också. Skönt! Jag känner mig faktiskt ganska lugn inför tentan på måndag också. Konstigt med tanke på att det inte känns som att jag kan alls mycket...

Det händer inte särskilt mycket spännande nu. Jag är i skolan, sitter hemma och pluggar, åker och tränar, pratar i telefonen med Anna, umgås med Anna och umgås med Johan. Mycket mer än så är det inte. Eller jo förresten, i lördags bakade jag, Anna och Robert bullar. Det var en historia för sig det kan jag säga. Det handlade om att klättra på rankingen i köket. Jag tror dock att bullarna blev lite misslyckade den här gången, men de ska nog gå ner ändå.

Nu ska jag äta frukost och sedan sätta mig och läsa om ortopedi, mag-tarmsjukdomar, stomivård, dränage, anestesi och operationssjukvård. Låter intressant va? I eftermiddag blir det gympa/puls på Friskis.

Ha en bra dag och se till att inte regna bort!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

JA YES YES YES!

Fan att du kan känna dig lugn då! Sjävl går man på dubbel dos här hemma! haha fy! Vill inte plugga över jul :(

2009-11-25 @ 22:47:00
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0