Arvika tur och retur

Det är väldigt dåligt med uppdatering här, men jag har haft fullt upp med att sitta på tåget mellan Karlstad och Arvika. Väldigt rolig sysselsättning måste jag säga. Not! Men det är iaf bra när jag väl är där.

Det händer inte så mycket. Jag är på praktiken, umgås med Anna, tränar, äter och sover. I fredags hade jag en klinisk examination i skolan som gick fint. På kvällen blev det afterwork på bmb och lite "tentafest" i Haga efter det. Sedan jobbade jag några timmar igår. På kvällen pimplade jag och Anna vin och styrde sedan fötterna mot bmb. Det var riktigt kul! Kvällen avslutades framför youtube i en svinkall lägenhet i Haga!

Nu ska jag snart åka till jobbet. Imorgon ska jag upp långt innan tuppen och åka till Arvika igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0