:)

Som svar på förra inlägget kan jag säga att det slutade lyckligt, mot alla odds. Jag och Anna satt hemma hos mig och drack vin och hade det trevlig. Någon gång strax efter midnatt var Daniel snäll och skjutsade oss till stan. Vi hamnade på Ankan och hade jättekul! Efter krogen blev det fyllekäk och sedan Haga. När man trodde att man skulle få sova kom det en storm bestående av Anna och Robert och drog förbi! Haha!

Igår var det riktigt segt i skallen! Jag tog en mycket trevlig fika på stan med Lani som är hemma i Karlstad över helgen. Kvällen spenderade jag och Anna sovandes hemma hos mig. När Anna åkte hem vid tio somnade jag och vaknade 13 timmar senare. Nu är jag iaf utvilad!

Vad den här sköna söndagen har att erbjuda återstår att se! Imorgon är det universitetet som gäller igen. Jag har faktiskt saknat det lite.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0