Måndag

Nu blir ni förvånade att jag skriver va? Fast det inte är söndag.

Då var den första dagen i skolan efter praktiken avklarad då. Som vanligt när man börjar en ny kurs (två kurser är det nu till och med) blir man stressad och fattar inte hur man ska hinna med allt och klara allt. Fast jag tänker att om andra har klarat det så borde jag också göra det.

Ikväll blir det Idol med mera hemma hos Anna. Jag ska bara vänta på att min magsmärtor jag har just nu ska släppa.
Imorgon är det verkligen dags att ta tag i träningen igen efter en veckas förkylningsuppehåll!

Ha en bra måndagskväll!



Ser vi inte väldigt små och töntiga ut på den här bilden? Jag var tvungen att lägga upp den, även om jag riskerar att bli halshuggen av Anna


Kommentarer
Postat av: Anna

Fan camilla har nog aldrig sett nått töntigare! =)

2009-09-28 @ 18:43:21
Postat av: matilda

Haha du va bara tvungen att skriva idag för att du skolkade från skrivandet igår!! så det så :D

2009-09-28 @ 21:00:00
URL: http://matildawiklund.blogg.se/
Postat av: Lani

Vadå? Ni é ju skitfina :D

2009-10-01 @ 23:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0