Söndagsblogg

Jag bloggar nästan bara på söndagarna nuförtiden. Det är bara då jag har tid och ork.

Veckan på praktiken i Arvika har gått fint och imorgon går jag in på den sista veckan. Jag längtar faktiskt lite tillbaka till skolan.

Den här helgen har varit lugn och vit. I fredags kväll blev det godis och film med Anna, Johan och Robert. Filmen vi såg hette Frozen river. Rätt bra film faktiskt.

Lördagen spenderade jag och Anna på stan. På kvällen kollade vi på tv och nördade oss framför datorn. Lite senare åkte Anna hem till sig och jag åkte till Johan och såg Into the wild. Väldigt bra film!

Idag blir det en lugn slappsöndag för min del. Vi hade egentligen tänkt träna, men min och Annas hals vill inte riktigt samarbeta med oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0