Brolle Jr

Som vanligt var det ett tag sedan sist. Jag spenderar det mesta av tiden på sjukhuset, men det är kul. Praktiken går väldigt bra och nu har jag tagit helgen! Nästa vecka är sista veckan (redan!!) på gyn, sedan börjar sex veckors praktik i Karlskoga. Bussen går 05.15 på morgonen, så då kan man säga hej då till allt vad utvilad heter. Men efter de sex veckorna är den här terminen över (förutom en tenta) och då har jag bara ett år kvar av utbildningen. Det är helt sjukt vad fort det går! Idag har jag varit på en obduktion. Det var inte det trevligaste jag sett, men det var väldigt intressant.

Helgens planer är något vaga, men något kul lär det allt bli. För några veckor sedan träffade vi Brolle på Koreander. Han är inte ful.

Det är helt otroligt vilka tråkiga inlägg jag skriver nuförtiden alltså. Det är en utav anledningarna till att jag inte skriver så ofta längre. Jag har liksom inte så mycket att komma med. Nu ska jag nog ta en powernap.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0