Nyopererad

Nu är den här praktikperioden slut. Tänk att sex veckor kan gå så otroligt snabbt! Det var sorgligt att gå därifrån idag, men förhoppningsvis träffar jag alla underbara människor som jobbar på avdelningen igen. Då som arbetskamrater. Vi hade det avslutande seminariet idag och det gick fint. Jag hade slutbedömning med alla inblandade i tisdags. Jag har nog aldrig hört så många fina ord på en gång förut. Riktigt kul och smickrande!

Idag har jag varit på vårdcentralen och tagit bort en hudförändring på ryggen. Läkaren ansåg att den var godartad, men skönt att bli av med den iaf. Snart får jag besök av två flickor som ska ta studenten i juni. Jag har fått i uppdrag att göra deras balfrisyrer. Det ska bli riktigt kul. Tänkte sätta mig och surfa runt efter lite idéer nu.

Ta hand om er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0