Godkänd!

Jag har praktik på förlossningen. Jag är i himmelriket. Det är helt fantastiskt. Jag har aldrig varit mer säker på vad jag vill!

Igår fick vi reda på att vårt examensarbete är godkänt för opponering! Det känns riktigt skönt. Nu är det bara den värsta biten med opponering/respondering kvar, sedan är examensarbetet avklarat. Det trodde jag aldrig när vi satt där med ett tomt papper och svor över att allt var så svårt.

Idag är jag hemma och tvättar och slipar på ett annat arbete. Det arbetet ska inte lämnas in förrän i januari och vi är snart klara. Det ser ut som att det kommer kunna bli en lugn och avslappnad jul. Härligt!

Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0