Nyår 09/10

Nu när jag äntligen har lite tid över ska jag försöka skrapa ihop ett inlägg. Skolan har rullat igång och idag hade jag klinisk examination i injektioner, venprovtagning, PVK och infusioner. Trots att det kändes som att jag klantade mig rejält klarade jag alla fyra delar. Nästa vecka är det tenta som gäller, igen.

Tillbaka till nyår då. Jag, Anna och Matilda fixade och donade hela veckan inför nyårs festen hemma hos mig. Det var mycket att stå i vill jag lova! På nyårkvällen anlände de tjugo gästerna. Vi åt, drack, hade frågesport, sköt raketer, dansade, dansade och dansade tills klockan närmade sig sex på morgonen. Sjukt kul hade vi!

Jullovet har annars varit mycket lugnt för min del. Jag har helt kopplat bort skolan och haft annat för mig. Hur skönt som helst!

Här kommer lite bilder från nyår:






















Det tar sån tid att ladda upp korten, så det får räcka!



Kommentarer
Postat av: Thomas... Matildas pappa

Säg som det är... det är inte att det tar tid som gör att du inte laddar upp... resten går väl inte att visa...

Sådär.. nu vet du att jag är här och smyger lite på din sida ibland... Måste ju se vad Matilda sysslar med liksom... Annars verkar det varit en trevlig fest...

Hej så länge...

2010-02-01 @ 19:06:32
URL: http://swenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0