Slapp

Den här helgen har gått i ett! I fredags var jag hos min kusin som gått ur nian. Kvällen spenderades hemma hos Matilda för att fira hennes examen. I lördags gjorde jag balfrisyr på två tjejer, åkte hem och tog en powernap och svirade om för förfest hos Elin och Fredrik. Hamnade tillslut på Blue moon där vi spenderade största delen av tiden ute på terassen. När jag piggnat till igår mötte jag upp Johan och vi åkte hem till mig och kollade på fotboll.

Idag har jag haft världens skönaste dag! Tog en lång sovmorgon, gick ut på en promenad, kollade fotbolls vm och åkte och tränade. Nu är det snart dags för fotboll igen. Det är så skönt att bara ta det lugnt och inte ha några måsten.

Imorgon börjar jag jobba. Det ska faktiskt bli ganska skönt att komma igång och komma in i det igen. Nu börjar fotbollen. Bilden nedan är från i lördags.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0