Är våren äntligen påväg måntro?

Vilket underbart väder vi har fått! Strålande sol och snön smälter SAKTA men säkert bort, utan att man ska behöva traska runt i massa slask.

Tiden går fort och jag har inte riktig tid att tänka på att blogga. Praktiken pågår hela dagarna, sedan är det seminarium på torsdag och två tentor på fredag som man måste plugga till. Grattis den som inte blir stressad och får ont i magen av allt det här! Jag trivs iaf jättebra på praktiken. Nästa vecka är sista veckan på Skåre vårdcentral och veckan efter det börjar den sex veckor långa perioden på gyn. Det ser jag verkligen fram emot! Det hela blir heller inte sämre av att jag ska ha Lanis mamma som huvudhandledare.

Det enda ovanliga som hänt på senaste tiden är att jag varit hos frisören. Jag gjorde lite mörkare slingor i mitt blonda hår och känner mig nu brun/gråhårig. Jag håller alla tummar för att det känns bättre när jag vant mig lite. Det ser trots allt mycket naturligare ut nu.

Den här helgen består mestadels av plugg. Var uppe och körde ett spinningpass imorse och har efter det suttit nergrävd i neurologi och psykofarmaka. Ikväll kommer Anna och Linda hit för lite lördagsmys. En perfekt lördagskväll om man ska orka med morgondagen. För imorgon fortsätter plugget innan jag på eftermiddagen beger mig mot Friskis för ett skivstång/konditionspass.

Ha en nice helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0