Ingen bra start

Den här praktikperioden började inget vidare. Jag har åkt på världens dunderförkylning och har varit tvungen att vara hemma. Jag kan inte minnas när jag hade feber senast, måste vara minst 10 år sedan, så lyckas jag få det just nu.

De senaste dagarna har spenderats i sängen framför tvn. Men idag har jag och Anna, tro det eller ej, varit på hundutställning hela dagen. Mamma ställde upp med Lady och det gick riktigt bra faktiskt. Jag var beredd på det värsta, men hon skötte sig riktigt fint.

Denna lördag kommer spenderas framför tvn på tu man hand med mig själv. Roligare kan man ha...

Bilderna nedan är från förra veckan när jag och Lady var ute på en promenix.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0