Yes!

Idag kom resultatet på en av de två tentorna som gick skit och jag klarade den! Det är helt ofattbart, ibland ska man ha tur också. Nu hoppas jag bara på att jag klarade den andra också. Den har jag för mig kändes lite bättre, men den läraren är sjukt hård med rättningen, så vi får se.

Praktiken på gyn flyter på. Man kommer mer och mer in i arbetet. Imorgon gör jag sista dagen för den här veckan. Sedan blir det helg! Jag hoppas bara på att min förmodade bihålsinflammation kunde ge med sig lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till tentan Camilla! Hur va Blue Moon i lördags?

2010-03-29 @ 09:34:06
URL: http://lisacatrin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag förstod nästan att det skulle bli så mycket folk bara för att det var sista gången. Jo vi hade det jättebra, höll oss kvar på Haga :)

2010-03-29 @ 18:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0