Friday!

Då var det fredag igen då. Gud vad skönt! Jag var uppe tidigt imorse. Klockan 7 satt jag på en spinningcykel på Friskis. Det är helt underbart att träna på morgonen. Idag vid lunch åker jag och Johan till hans föräldrar i Stockholm. Det är så skönt att komma bort lite. Imorgon blir det födelsedagsfest och jag håller tummarna för att Linnéa tar sitt förnuft tillfånga!

I förrgår fick jag hem nya flaskor med shampoo och balsam från Redken. Redken är det bästa som finns för håret. Mitt hår får stå ut med ganska mycket med tanke på alla blekningar och plattningar/lockningar, så jag använder Real Control. Det är hur bra som helst för håret. Efteråt tar jag i Extreme Anti Snap, ett leave-in-treatment som är gudomligt!

Nu ska jag packa och sedan plugga lite innan tåget går.

Ha en bra helg!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0