Some fun!

Helgen i Stockholm var jättebra! På fredagen blev det tacos och Idol. På lördagen åkte vi till ett shoppingcenter och sedan till Johans mormor. Där bjöds det på mat i mängder! Efter det åkte vi hem och svirade om för kvällen. Vi åkte sedan till Bäckis och Nettan. Där blev det lite vin med mera innan vi åkte vidare till Adams födelsedagsfest. Festen var på en bar, så det var jättemycket folk där. Det var längesedan jag hade en så rolig kväll! Stämningen var på topp. Jag och Nettan träffade ett par idoler också, skitcoolt tyckte vi just då.

Nu ska jag sätta mig och plugga lite. Vi ska opponera och respondera en miniuppsats vi gjort. Imorgon när det är över börjar allvaret. Då är det 100 procent fokus på examensarbete som gäller. Hinner med ett spinnpass ikväll också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0