Umgås med mig själv

Jag vet inte varför, men jag är nog den enda som inte ser på Desperate housewives. Jag har liksom aldrig satt mig in i det. Jag sitter och halvtittar på det nu när det inte är något annat på tv. Johan är borta och kollar på fotboll och jag är uttråkad. Jag tror jag ska gå och lägga mig snart. Min första tanke när jag slog upp ögonen i morse var: Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt! Så då får jag väl göra det då. Jag har varit jättetrött på morgonen den senaste tiden.

I dag hade vi ett opponeringsseminarium i skolan. I och med det avslutades den kursen, så nu är det fullt fokus på examensarbetet som gäller. Det här kommer bli en tuff period. Den 3 december ska arbetet lämnas in och ett par veckor efter det är det opponering/respondering. Jag längtar så tills det är över! Om allt går som det ska kommer det bli en underbar jul. Det kommer kännas så befriande att ha uppsatsen ur vägen, men det är en extremt lång väg dit.

Som sagt, jag går väl och lägger mig jag.

Sov gott!!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Längta inte allt för mycket till jullovet... du kommer ha dina praktikdagar på ett boende i Stöllet de veckorna...



ps. Jag ser heller inte på Desperate!

2010-10-19 @ 22:25:32
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0