Fotbollstisdag

Jag tänker inte ens diskutera hockeymatchen i lördags. Det blev inte som jag hoppades helt enkelt!

I söndags hade jag en fantastisk slappardag. Eller den började inte så slappt. Jag och Linnéa började dagen med en riktig långpromenad. Efter det fyllde vi på kaloriförrådet med pizza och eftermiddagen spenderades i horisontellt läge i soffan. Höjdpunkten på kvällen var Ensam mamma söker. Det finns inget mysigare program!!

Igår satt jag hemma och pluggade lite innan jag mötte upp Linnéa i stan. Det blev en lång fika med allt vad det innebär. Sedan åkte vi hem och svirade om till träningskläder. Min förkylning har äntligen släppt efter nästan tre veckor, så jag kan äntligen träna igen. Jag njöt hela spinningpasset, även om det var mördande jobbigt. Jag fattar inte vad jag gjorde innan jag började träna. Eftermiddagarna och kvällarna bli ju så långa. Jag blir så rastlös att jag nästan klättrar på väggarna när jag inte kan träna!!

Om ett tag ska jag åka till Friskis och gå på ett pulspass. Ledaren på det passet är superbra, så det är ett av veckans roligaste pass. Efter träningen blir det en snabbdusch innan jag parkerar mig i soffan. Sverige spelar mot Holland ikväll och det ser ut som att soffan här hemma kommer bli överfull av folk, men det är bara kul. Ju mer folk, desto bättre stämning.

Heja Sverige!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag lovar.. mig slipper du ikväll ;)

2010-10-12 @ 17:01:06
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0