Ett livstecken

Nu var det verkligen längesedan jag uppdaterade här! Otroligt att det fortfarande finns folk som hänger i och tittar förbi denna blogg.

Tiden bara springer iväg. Jag har jobbat som sjuksköterska i snart FYRA månader. Hjälp vad fort tiden går! Det går jättebra och man lär sig nya saker varje dag. Jag trivs superbra och har världens bästa arbetskamrater.

Sommaren har mestadels bestått av jobb, jobb, jobb. Jag har varit på Lina och Christians underbara bröllop. I slutet av sommaren var jag, Johan och Micke i London. Jättebra resa med shopping, fotboll och pubbesök. Förra helgen blev min mamma och pappa Herr och Fru Öberg och mamma fyllde 50. Mycket lyckad dag och natt. 

Vad väntar nu då? Till helgen ska jag och Matilda åka till Emelie i Jönköping för en riktig tjejhelg. Det ser jag verkligen fram emot. På söndag åker jag hem och packar om väskan för att på måndag åka till Stockholm med Linnéa. Det väntas fotboll på tisdag. Em-kval, Sverige - Holland på Råsunda. Veckan efter det åker hela släkten till Teneriffa. Det kommer bli helt underbart med sol, bad och avkoppling! Jag har en del att se fram emot nu.

Vet inte om det är särskilt intressant och läsvärt, men nu vet ni iaf att jag lever, vad jag gjort och vad jag kommer att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0